Gyakran Ismételt Kérdések (GYIK, FAQ)

 

1. Tudok regisztráció nélkül vásárolni?

A www.andrewstiesshop.hu internetes áruház által kínált termékekre regisztrációt követően, a nap 24 órájában lehet rendelést leadni. Regisztráció nélküli vásárlásra pillanatnyilag nincs lehetőség.

2. A feltüntetett árak bruttó vagy nettó árak?

Az internetes áruházban található termékek árai bruttó árak, azaz áfával növelt fogyasztói árak.

3. Tényleg valamennyi nyakkendő 100% selyem?

Igen, valamennyi nyakkendőnk 100% selyem. Ettől eltérően egyéb nemes alapanyagokat is használunk, mint gyapjú, kasmír vagy pamut, de nálunk műanyag nyakkendővel biztosan nem találkoznak vásárlóink.

4. Valóban minden ing 100% pamut alapanyagból készül?

Az Andrew’s Ties ingek döntő része 100% pamut, bizonyos esetekben – a viselési komfort érdekében –  elasztán is felhasználásra kerül. Valamennyi ingünk anyagösszetételét minden esetben a termékleírásnál tüntetjük fel.

5. Hol tudok további termékeket megnézni?

A teljes termékskálánk üzletünkben tekinthető meg:

  • Allee - Budapest, Október 23. u. 8-10. Tel: +36 70 615 3915

6. Mi történik, ha az általam kiválasztott termékből éppen nincs készleten?

Amennyiben valamelyik termékünkből nincs megfelelő mennyiség készleten, úgy a megrendelést követően munkatársunk telefonon vagy e-mailben felveszi Önnel a kapcsolatot a kiszállítandó csomag tartalmát és a kiszállítás időpontját illetően.

7. Milyen fizetési lehetőségek vannak?

Webáruházunkban jelenleg utánvéttel és előre történő banki átutalással lehet a kiválasztott termékeket kifizetni. Bankszámlaszámunk:

Benedicto Kereskedelmi és Szolgáltató Kft.

Raiffeisen Bank Zrt: 12011265-01441884-00100001

8. Hogyan jutok hozzá a megrendelt termékhez?

A megrendelt termékeket személyesen üzletünkben vagy házhozszállítást követően lehet átvenni.

9. Hol intézhetek kérdéseket vagy tehetek észrevételeket?

Bármilyen észrevételt tehet, illetve kérdést intézhet az info@andrewsties.hu címre írt e-mailben, vagy pedig az Ügyfélszolgálat fülre kattintva a kért adatok megadását követően.

10. Mit tehetek, ha nem tetszik amit megrendelek?

A törvényi rendelkezések értelmében Önnek jogában áll 8 munkanapon belül a vásárlástól indoklás nélkül elállni. A nyolc munkanapos határidő attól a naptól kezdődik amikor Ön a csomagot átvette.

11. Mit tehetek, ha a megrendelt termék nem megfelelő méretű?

Kizárólag sértetlen csomagolású terméket áll módunkban visszavenni, így kifejezetten javasoljuk, hogy vásárlás előtt tájékozódjon a honlapunkon szereplő Mérettáblában feltüntetett pontos méretekről. Amennyiben szükségét érzi, úgy bármily üzletünkben próbainget biztosítunk, ami által meggyőződhet az Ön számára megfelelő számozásról.

Csatlakozz

Feliratkozás
hírlevére

Tájékoztatjuk, hogy honlapunk egyes funkcióinak működéséhez sütiket (cookie-kat) használ. A sütik kis méretű, többnyire szöveges fájlok, személyes adatokat nem tartalmaznak, az Ön számítógépére veszélyt nem jelentenek. Honlapunk további látogatása a sütik használatára vonatkozó beleegyezést jelenti.